Hatékony internetes értékesítés: a profi honlapkészítés fogásai

Honlapkészítés után jön a valódi nehézség. Az eladási gépezet hatékonyságának tesztelése. Sikeres a honlap, vagy csak emészti az energiát?

Az eredményes eladáshoz fel kell kutatni a lehetséges fogyasztókat és rá kell venni, hogy rászegezze a tekintetét a weboldalra. Ugyanis a potenciális vásárló a figyelmének éppen hogy tíz százalékát használja. Megfelelő célpiac kiválasztással a honlapkészítés diadalma megkérdőjelezhetetlen. Ebben a modern korban a webes kommunikáció létfontosságú a célok eléréséhez. Honlapkészítést ezért nem célszerű elkapkodni. Ugyanis az értékesítés egyik hihetetlenül nagy problémája, hogy temérdek reklám éri a potenciális fogyasztókat.

Elengedhetetlen egy jó weblap. A weblap kezdetben egy csábító címsorral felkelti a lehetséges fogyasztó érdeklődését. Mivel felkeltette a címsor leendő fogyasztó figyelmét, tovább fogja szemlélni a weboldal tartalmát. A weblapon lehetőség van instant rendelésre, kapcsolat felvételre emailen vagy mobilon keresztül. Az akció-központú honlapkészítés változik felettébb hatékonnyá. Honlapkészítésnél figyelembe kell venni, hogy a felhasználók mennyi időt szentelnek a tartalom hasznosságának megítélésére. Ez borzasztóan csekély. Tudniillik 0,25 másodperc alatt a potenciális vásárló mérlegeli, hogy a honlapon látható információk hasznosak-e vagy sem. A Honlapteszt honlapkészítés weboldalon kereshető több tudásbázis.

Forrás: honlapteszt.hu, 2017-11-29 14:41